Mój zestaw do manicure hybrydowego

04:47

Hej!Mamy już 8 dzień stycznia.Strasznie szybko minęły mi te dni Nowego Roku.Może dlatego,że mam masę nauki...Szykują się same kolokwia,zaliczenia,prezentacje i inne szkolne sprawy. Postanowiłam,że dodam dziś nowy post,bo w weekend nie będzie mnie w domu,a co za tym idzie,nie będę miała laptopa ze sobą i nie będę mogła napisać posta.Dziś przychodzę do Was,jak po tytule widać,z moim zestawem do manicure hybrydowego.Zapraszam!



Cały zestaw wygląda tak:



W skład zestawu wchodzą:
1x LAMPA UV 36 W
6x Lakier hybrydowy 6 ml
1x Lakier hybrydowy Base/Top 6 ml
1x Aceton 100 ml
1x Cleaner 100 ml
2x Patyczki długie
50x Waciki 8-warstwowe
2x Pilnik zebra banan 100/180
2x Pilnik czarny banan 100/180
1x Blok polerski różowy
1x Oliwka do skórek z kwiatkiem 15 ml
3x mix ozdób
4x świetlówka
2x separator
1x wzornik słoneczko

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 LAMPA UV 36 W
Świetlówki już są zamontowane w lampie.

 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
6x Lakier hybrydowy 6 ml
1x Lakier hybrydowy Base/Top 6 ml




Lakiery są z firmy C&C nails. Zamierzam za jakiś czas zakupić lakiery z firmy Semilac.


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 1x Aceton 100 ml
1x Cleaner 100 ml


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

2x Patyczki długie


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 50x Waciki 8-warstwowe bezpyłowe

 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
 
2x Pilnik zebra banan 100/180
2x Pilnik czarny banan 100/180

 
 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 1x Blok polerski fioletowy

 
 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 1x Oliwka do skórek z kwiatkiem 15 ml

 
 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 3x mix ozdób


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

2x separator


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 1x wzornik słoneczko


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

I to jest cały mój zestaw do manicure hybrydowego.
A Wy macie zestaw do hybryd? 
.
.
.
Buziaki! :**
.
.
.
PS. Jak już pewnie zauważyliście,mam nowy nagłówek na blogu.
Co o nim sądzicie?
.
.
.
INSTAGRAM: https://www.instagram.com/xevelynxo/
ASK: https://ask.fm/xevelynxo

You Might Also Like

20 komentarze

  1. Od zawsze jestem średnio nastawiona do żeli i hybryd. Ostatnio jednak stwierdziłam że można spróbować i będę zamawiać zestaw. Pozdrawiam.
    Mój blog- klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny zestaw :)
    Ja niestety zraziłam się do hybryd po tym, jak ślubne paznookcie, zostały mi spiłowane.... [ tak, z cekinami razem! :/ ) no i tak mi się zniszczyły, ze po 3 miesiącach jeszcze ich nie mogę doprowadzic do ładu. Kusiło mnie kupno, ale odstrasza mnie to, że mam słabe paznoikcie po tym... Pozdrawiam i zapraszam do mnie :) http://za-malo-idealna.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam identyczną lampę :D tylko lakiery innej firmy. A jak szukasz tanich i dobrych lakierów to polecam blingi :D

    http://wszystkooczymmarzakobiety.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. od długiego czasu noszę juz żel na paznokciach i jestem bardzo zadowolona :) ta oliwka jest świetna ! :)
    www.mafashima.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zestaw! Ja na razie mam żel, ale zamierzam zmienić go na hybrydę :)

    Pozdrawiamy i zapraszamy do nas:
    rodzinne-czytanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie masz pomalowane paznokcie! Świetny zestaw!

    http://with-ideas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny zestaw

    http://eskucinska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Super zestaw, muszę o takim pomyśleć.
    Jak narazie na pazurki chodzę do kosmetyczki, ale może czas sie usamodzielnić :)

    Pozdrawiam
    http://kobietanaemigracji.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  9. A ile kosztowal caly zestaw ? Pytam bo przymierzam się do zakupu z Semilaca :)

    http://naataliam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Nagłówek świetny, bardzo mi się podoba :)

    Nie skusiłabym się raczej na zakup tak za pewne drogiego przedmiotu.
    Mój jeden palec kiedyś przeżył katastrofę i paznokieć się zniekształcił :/ Jedyne co robię to maluję na beżowo.

    Cieszę sie mimo wszystko, ze dokonałaś tego zakupu :)

    W sumie... Co mi szkodzi, zapraszam do siebie. Pamiętaj, do niczego nie zmuszam hihi -klik!

    OdpowiedzUsuń
  11. Hybrydy to dobra sprawa :) Świetny zestaw ;)
    niewielka-kraina-mysli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Też mam w planach zakupić zestaw bo mam lampę i się marnuje tylko :)
    fajny post!
    pozdrawiam!
    http://stylishfashionbylu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny zestaw. hybrydę miałam raz w życiu i byłam bardzo zadowolona, kolejną zrobię już na studniówkę, a zrobi mi je moja przyjaciółka, która też ma taki zestaw, bo ja zdolna niestety nie jestem pod tym względem :)
    jamaicantrip97.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja mam ale innej firmy, tej jeszcze ne widziałam nigdy, może zrobisz kiedyś recenzję?;)
    www.fflare.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. super, ja nie mam próbowałam na koleżanki i średnio mi to wychodzi :D
    http://sayyestothedressss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Swietny post, powodzenia w dalszym blogowanie :)

    OdpowiedzUsuń

Subscribe