Co dostałam na święta? l 2015

07:14

Hej Wszystkim!
Jak to się mówi "Święta,święta i po świętach'. Tegoroczne święta jakoś szybko mi minęły.
Tyle przygotowań,tyle robienia jedzenia i siedzenia w kuchni całymi dniami a te 4 w sumie dni minęły strasznie szybko(przynajmniej mi,nie wiem jak Wam).
Wigilię spędziłam,jak co roku,w domu z Rodzicami i Bratem. W pierwszy dzień świąt odwiedziła Nas Babcia z Ciocią,a w drugi dzień świąt przyszła druga Babcia i byłam u Chłopaka Rodziny.
Święta ogólnie minęły dość spokojnie.Kolacja Wigilijna,prezenty,pasterka...
Wszyscy byli zadowoleni z prezentów jakie dostali.
Jak widać po tytule posta,pokaże Wam dziś co ja dostałam i z czego byłam bardzo zadowolona.Więc zaczynamy.I podkreślę,że to nie jest post żeby się pochwalić co dostałam czy coś,po prostu postanowiłam,że podzielę się z Wami tym co dostałam od bliskich.



1.Zestaw do hybryd.


                    O zestawię będzie oddzielny post,także opiszę Wam co się w nim znajduję.



2.Pędzelki do zdobień paznokci,sondy,tasiemki i dłutko.




3.Lakier do paznokci SallyHansen 610 Red Zin


4.Stempelki do paznokci.


5.Cienie.MakeUp Revolution London 


 6.Książki.


 7.Płytę One Direction 'Made in the A.M.'


 8.Karta podarunkowa empik.


9.Portfel.

10.Sukienka.


11.Spódniczka.


12.Bluzka.


13.Zegarek Daniel Wellington.
I to byłoby na tyle z moich prezentów. 
A Wy co dostaliście pod choinkę?
.
.
.
.
Ja tymczasem wracam do rzeczywistości i do ogarnięcia szkoły.
Biofizyka mnie wykończy...
.
.
Buziaki :**


You Might Also Like

10 komentarze

  1. Hej, chciałam się spytać jakie masz lakiery (jaka firmę) w zestawie do hybryd? Rowniez dostałam taki zestaw i nawet mam te sama lampę UV (pamiętaj, że trzeba zdjąć te niebieska folie- widziałam youtuberke, ktora o tym nie wiedziała)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej,ja mam z C&C nails,ale zamierzam teraz kupić z firmy Semilac. ;)

      Usuń
  2. widzę, że też uwielbiasz paznokcie i wszystko co z nimi związane! ;)

    Dziękuję za komentarz.
    Obserwuję.
    www.turqusowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak,uwielbiam paznokcie,dlatego studiuje kosmetologię ;)
      Również obserwuje ;)

      Usuń
  3. Świetne prezenty! Zazdroszczę zestawu do hybryd :)
    U nas w tym roku było książkowo :)

    Pozdrawiamy i zapraszamy do nas:
    rodzinne-czytanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Widać że lubisz majstrować przy paznokciach :D
    Świetne prezenty x
    http://blekitnypamietnik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. obserwuje :*
    suuuper blog ;)
    cudne ciuchy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale ładny ten lakier *.*
    Super prezenty :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna paletka cieni ;)
    Super prezenty :)
    niewielka-kraina-mysli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne prezenty;) a jak ich dużo! ;p i jakie piękne świąteczne paznokcie!! ;>

    http://cytrynkacowartoobejrzec.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Subscribe