Paczka z aliexpress

09:02

Cześć!Dziś przychodzę do Was postem,który już miał pojawić się dawno na blogu,ale nie miałam czasu aby go dokończyć.Mianowicie mowa o paczce z aliexpress,którą dostałam już jakiś czas temu.
Zamówiłam pare rzeczy,które Wam teraz pokaże.



Pierwszą rzeczą jest stempelek i blaszki.Długo szukałam dobrego stempelka.Miałam dwa,które nie odbijały wzorku z blaszki.Ten jest bardzo dobry,odbija bez problemu.Myślałam,że rzeczy z chińskich stron będą beznadziejne,ale chyba się myliłam.



Drugą rzeczą są paski do manicure francuskiego,ale nadają się też do normalnego manicure.
Nie używałam ich jeszcze,więc nie potrafię nic powiedzieć o nich.



 Kolejna rzecz to jajeczko do czyszczenia pędzli.Długo zastanawiałam się czy kupić,aż w końcu się skusiłam.


Następne są tasiemki do manicure.Jak widać można zrobić na paznokciach takie 'ząbki'.
Nie próbowałam jak na razie,ale mam nadzieję,że jakoś to wyjdzie.



Ostatnią rzeczą są pędzle do makijażu.Zamawiałam te pędzle chyba przez rok,aż w końcu sie udało.
Długo na nie czekałam,ale w końcu doszły.
W zestawie jest 10 pędzli-5 dużych i 5 małych. Te małe odpowiadają tym dużym.


.
.
.
.

I to by było na tyle z mojego zamówienia.
.
.
.
Mieliście którąś rzecz?Co sądzicie o niej?Polecacie czy raczej odradzacie?
.
.
.



You Might Also Like

7 komentarze

  1. podałabyś linka do tej ząbkowatej tasiemki? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę :*
      http://pl.aliexpress.com/item/New-Nail-Rolls-Striping-Tape-Waves-Line-Nail-Art-Sticker-Tools-Beauty-Decorations-for-on-Nail/32543027803.html?spm=2114.010208.3.101.4fC1eC&ws_ab_test=searchweb201556_7,searchweb201602_2_10057_10056_10055_10049_10059_10058_10017_405_404_10040_10060_10061_412,searchweb201603_2&btsid=4d490536-dcb5-465f-af4a-22733a88ef06

      Usuń
  2. O kurde super są te tasiemki zabkowe i stempelki
    Www.szerily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiedziałam, że na Aliekspress jest tyle fajnych pierdołków.
    Chyba się skuszę na zamówienie u nich, bo już zbieram się kilka miesięcy.
    Pozdrawiam!
    http://verqsq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię zakupy na Aliexpress :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne zakupy ;)
    Zwłaszcza pędzle.
    Obserwuję i Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam te pędzelki z allegro. Świetne do pudru, konturowania, ale do cieni już niestety nie...

    OdpowiedzUsuń

Subscribe