Pierwszy rok bloga - podsumowanie!

11:35

Cześć Wszystkim!
Z góry przepraszam na moją długą nieobecność na blogu,ale miałam pewne problemy.Na szczęście jest już dobrze i wracam do Was z nową energią.
Jak widać po tytule minął już rok od kiedy opublikowałam swój pierwszy post-a dokładnie 20 września 2015r.Nie wiem kiedy to zleciało.Pamiętam jak dopiero co postanowiłam założyć bloga a to już rok od tego czasu. Dziękuję Wam za każdą obserwację,za każdy komentarz! Jest to naprawdę bardzo motywujące.


Zaczynałam bardzo powoli.Nie miałam pojęcia o blogosferze,nie mówiąc już o samym blogowaniu.
Po prostu pewnego dnia stwierdziłam,że założę bloga.Miałam pewne obawy bo jestem introwertykiem i jestem nieśmiała i zawsze gdzieś były te obawy 'co powiedzą inni',ale z czasem ten strach minął i teraz robię to co chcę i nie przejmuję się opinią innych.
Nie powiem,ale kilka razy miałam myśli żeby z tego zrezygnować.Mówiłam sobie,że to może jednak nie jest dla mnie,ale stwierdziłam 'skoro zaczęłam to pociągne to dalej i zobaczę co będzie' i po tym roku naprawdę lubię to.
Nabrałam nowego zapału do pracy.Mam nowe pomysły na posty,którę będą pojawiać się częściej. 
Ale mam jeszcze pytanie do Was:czy wolicie typowo kosmetyczne posty czy może chcielibyście też modowe np.stylizacje? Wasze zdanie jest dla mnie bardzo ważne,dlatego czekam na odpowiedzi.
Tu możecie zobaczyć podsumowanie tego roku:

Wyswietleń:5520
Postów:20
Obserwatorów:57
Komentarzy:191
Jeszcze raz dziękuję Wam za każdy komentarz,za każdą obserwacje!Jest to naprawdę dla mnie bardzo ważne i motywujące.Pozdrawiam i całuję! :*
.
.
.
.
.

You Might Also Like

0 komentarze

Subscribe