Lakiery hybrydowe-które wybrać?

13:05

Cześć Wszystkim!
Po dłuższej przerwie,przychodzę dziś do Was z taką recencją,opisem lakierów do paznokci z firmy dobrze Wam znanej Semilac i z firmy C&Cnails.Dużo z Was było ciekawych tej drugiej firmy,więc dowiecie się trochę o niej w tym poście.

Równe dwa tygodnie temu pomalowałam paznokcie lakierami hybrydowymi.
Użyłam:

♦ lakieru z firmy Semilac 035 Bright Lavender,

♦ lakieru z firmy C&Cnails 2951-odsyłam Was do zestawu- C&C 
♦ top/base z firmy C&C,
♦ ozdoby,które były dołączone w zestawie,gdy zamawiałam,


 Prezentują się tak.Ciemniejszy kolor jest z firmy C&Cnails a jaśniejszy z Semilac. Jeśli chodzi o nakładanie obu lakierów to wygrywa C&C,ponieważ jest gęsty i wystarczą 2 warstwy,a ten z Semilac jest strasznie wodnisty,nakładając 3 lub 4 warstwę dopiero te paznokcie wyglądają na pomalowane.

Po tygodniu paznokcie wyglądały jak nowo pomalowane.Oczywiście był lekki odrost,ale nie jakiś drastyczny.Jak widać na zdjęciu nic z lakierem się sie stało.Zarówno z jednej jak i z drugiej firmy trzymają się i nie odpryskują.


Po dwóch tygodniach paznokcie nadal są w rewelacyjnym stanie.Widoczny jest już większy odrost.


Po pewnym czasie zauważyłam,że lakier z C&C nails jakby rósł oddzielnie.Oczywiście nie odpryskiwał,nie łamał się,ale miałam jakby dwie warstwy.Nie było jakimś wielkim kłopotem,ale jak się bliżej przyjrzeć no to dziwnie to wyglądało.


Nadszedł czas gdzie już zmyłam te paznokcie i powiem Wam,że z lakierem z firmy C&C nie było łatwo.Oczywiście aceton,waciki,folia i siedzenie przez równe 15 minut,myślałam,że zejdzie bez jakiś wszelkich przeszkód,ale jednak się myliłam.Ta część od skórek lepiej schodziła,ale im bliżej końca paznokcia tym zaczeło być gorzej.Patyczek,dłutko,striper...nic nie pomagało żeby zdjąć ten lakier.W końcu troche spiłowałam pilniczkiem i jakoś się pozbyłam tego lakieru,ale nie było łatwo...Lakier z Semilac zszedł praktycznie sam,nie musiałam nic robić,poza zdrapaniem patyczkiem.
 Jakie plusy a jakie minusy ma lakier z firmy Semilac?

♦ Minusem na pewno jest dla mnie to,że jest strasznie wodnisty,nakładając 1-2 warstwy praktycznie nie widać,że się wgl malowało paznokcie(przynajmniej przy tym kolorze,który miałam)
♦ Plusem jest to,że lakier schodzi bez większych problemów.
♦ Lakier trzyma się bardzo dobrze na paznokciach,nie widać zadrapań na nim.
♦ Również sama buteleczka jest na plus,ponieważ nie musimy jej otwierać by zobaczyć jaki to jest kolor.

Jakie plusy a jakie minusy na lakier z firmy C&C?

♦ Plusem jest to,że jest gęsty i nakładając 1-2 warstwy już widzimy intensywny kolor na paznokciach.
♦ Wielkim minusem jest schodzenie tego lakieru z paznokci.Jest to po prostu męczące,gdy troche go zejdzie a reszta trzyma się bardzo mocno mimo użycia acetonu i siedzenia przez 15 minut.
♦ Lakier oczywiście trzyma się.Przez pierwszy tydzień się trzymał.W drugim tygodniu zauważyłam,że lakier jakby rósł oddzielnie od paznokcia.Miałam dwie warstwy,najpierw paznokieć a potem lakier. 
♦ Minusem jest buteleczka,żeby zobaczyć jaki kolor jest w niej trzeba ją otworzyć i jeśli ma ktoś dużo tych buteleczek z tej firmy może to być problemem.

Więc który lakier wybrać?
Ja osobiście nie byłam przekonana do hybryd,bo ciężko mi wytrzymać dwa tygodnie,albo i więcej z jednym kolorem na paznokciach.Plusem hybryd jest to,że trzymają się naprawdę długo.Gdy robiłam pierwszy raz hybrydy zeszły mi po 4-5 dniach i dlatego nie zbyt na nimi byłam.Zrobiłam teraz drugi raz i coraz bardziej jestem na TAK.Jeśli chodzi o wybór firmy to jest to indywidualna sprawa.Ja przedstawiłam Wam jak to było u mnie i jakie jest moje zdanie na temat tych dwóch firm.
Ja osobiście uważam,że zarówno lakiery z firmy Semilac jak i C&C są dobre.
 Każdy ma swoje wady i zalety,ale na pewno sięgnę po jeden i po drugi znowu.
Może mieliście lakiery z firmy C&C i macie inne opinie o nich?Jeśli tak to piszcie w komentarzach,jestem bardzo ciekawa Waszej opinii.
Jeśli macie lakiery z innej firmy również piszcie,może wypróbuje.

.
.
.
.


You Might Also Like

23 komentarze

  1. Śliczne pazurki!! ♥♥ Moja siostra wciąż poszukuje idealnych lakierów po internecie zachęce ją do tych i opowiem jej:)Dzięki,w końcu się jej przydam! :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow!! Piekne pazurki!! :*
    Co do postu wszystko super opisane!!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne paznokcie! + wszystko jest dobrze opisane. Sama używałam lakierów z tej firmy :)
    amelkaswietlik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, śliczny kształt paznokci. Świetne kolory. :)

    Mój blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post, bardzo przydatny przy wybieraniu lakierów :)

    Buziaki :*
    Mój blog - ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje świetnego bloga.
    Chętnie podejmę z Tobą współpracę.
    Proszę o kontakt na maila:
    info@paywin.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę Ci podziękować za to, że napisałaś post o lakierach właśnie chcę sobie zakupić zestaw do hybryd i nwm za bardzo jakie kolory mam wybrać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. POTRZEBOWAŁAM TAKIEJ RECENZJI! Uwielbiam hybrydę - obecnie mam na pazurkach dwa kolory Semilaca - i trzy tygodnie mam spokoju. Po trzech tygodniach odrost i wszystkie pazury w najlepszym porządku. To mi daje pewność, że jak mam zainwestować w lakiery to tylko Semilac. Dzięki Tobie poznałam również inną firmę. Tego potrzebowalam, żeby mieć jakiś punkt odniesienia. Super :-)
    Aaaa, zapomniałabym - paznokcie - idealna długość, piękne kolory. Cud miód i orzeszki!

    Obserwuję i liczę na więcej takich smaczków. Również obserwuję na ddob!
    www.paniyoanna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam ten odcien semilaca i idealnie malowalo mi sie nim paznokcie. Nic mi sie nie rozlewalo i nawet wystarczyla by dobrze jedna warstwa, ja uzywam dwie i nie mialam wrazenia ze mam nie pomalowane paznokcie.
    Jestem za semilaciem - bardzo lubie ich game kolorystyczna i trwalosc!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy post i pokazujący dla tych co poszukują fajnych lakierów :D

    Zapraszam modakaczanowsky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię lakiery z semilaca :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Teraz będę już wiedziała miedzy ktorymi wybierać😊 piękne pazurki 😊

    OdpowiedzUsuń
  13. Teraz będę już wiedziała miedzy ktorymi wybierać😊 piękne pazurki 😊

    OdpowiedzUsuń
  14. Super efekt!

    High Five? :)
    http://fridayp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. aktualnie mam hybrydy, polecam;)
    + trochę mi brakuje do upragnionych 600 obserwatorów:\ byłabym wdzięczna za obserwacje za którą na pewno się odwdzięczę! zapraszam:) -> klik

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeszcze nie próbowałam lakierów hybrydowych na swoich paznokciach :)
    http://dreams-first.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja swoje serducho oddałam firmie Semilac <3
    Mają przepiękne kolory ! Idealnie się sprawują <3
    Polecam !

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja słyszałam tylko o hybrydach z Semilac i podobno są super :) O tych drugich kompletnie nic nie słyszałam niestety, więc nie mogę się wypowiedzieć

    minimalistyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Super pazurki :*
    Obserwujemy ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie robię sobie sama hybryd, bo nie miałabym chyba do tego nerwów :D Ale podziwiam osoby, które same sobie robią :D
    Na moim blogu wczoraj wystartował konkurs, w którym do wygrania jest między innymi zestaw lakierów hybrydowych firmy Victoria Vynn, więc zapraszam do wzięcia udziału :)
    Obserwuję i zapraszam do siebie www.kacikwandy.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  21. śliczne kolorki ale nie mój kształt paznokcia, wolę bardziej zaokrąglone ;) teraz mam bloody mary z effective nails, bo jest taki energetyczny i w sam raz do moich zimowych stylizacji :)) miałyście też już jakieś hybrydy z EN?

    OdpowiedzUsuń

Subscribe