Haul zakupowy

11:09

Cześć Wszystkim!
Za oknem brzydka,ponura pogoda,nic nie chce sie robić,a ja muszę się uczyć,ale postanowiłam,że zrobię sobie krótką przerwę i napiszę dla Was nowego posta.A więc jak widać po tytule już wiadomo o czym będzię ten post.Ostatnio byłam na takich małych zakupach i postanowiłam,że skoro już coś kupiłam to podzielę się z Wami co udało mi się zdobyć.Od razu piszę,że nie pamiętam do końca cen więc napiszę mniej więcej ile co kosztowało.



Tych rzeczy może nie jest dużo,ale wystarczająco na napisanie posta.Więc zaczynamy.


Pierwszą rzeczą jest torebka.Koniecznie chciałam a wręcz musiałam mieć większą torebkę od obecnej,ponieważ jak to ja stwierdziłam,że na studiach chce mieć duże zeszyty,żeby brać np.1-2 zeszyty a nie 5-6,więc większa torebka byłą moją koniecznościa,bo do torebki którą mam teraz nie zmieszczą się duże zeszyty.
Jest wręcz taka jaką chciałam i nie muszę się martwić,że czegoś nie wezmę bo sie po prostu nie zmieści.






Sklep: House
Cena: 100-110 zł.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Drugą rzeczą jest sweterek.Niby taki zwykły w paski,ale urzekł mnie swoimi detalami,czyli serduszkami <3 

 
Sklep: New Yorker
Cena: 70-80 zł

~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Trzecią rzeczą jest szara koszulka z sową(tak mi się wydaję).

 
Sklep: New Yorker
Cena: 20-30 zł

~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Czwartą rzeczą jest rownież koszulka bordowa z białymi wzorkami.



    
Sklep: Stradivarius
Cena: 40-50 zł

~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Piątą rzeczą i chyba już ostatnią jest termos.


Sklep: Pepco
Cena: 24,99 zł

~~~~~~~~~~~~~~~~~~



To by było na tyle z moich małych zakupów.

    


A Wam udało sie coś ostatnio kupić ciekawego?

A ja teraz uciekam do dalszej nauki.




~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Buziaki! :*


You Might Also Like

15 komentarze

  1. świetne zakupy :)
    najbardziej podoba mi się torba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zakupy ! Bardzo spodobała mi się ta torba i słodki jest ten sweterek co ma serduszka na łokciach <3


    Zapraszam do siebie ! Poklikasz ? Bardzo proszę bardzo mi na tym zależy a tobie to tylko chwilę zajmie aby poklikać tylko kilka linków :)

    http://moda-naszym-swiatem.blogspot.com/2015/10/wspopraca-z-choies-probny-post.html

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny post! aureliagierut.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna jets ta torebeczka *O*
    Kupiłabym , szkoda że w moim miescie w Niemczech nie ma House ;c
    Zapraszam do siebie : orchixn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale świetny termos! I te serduszka na sweterku, niby zwykła bluzka w paski, ale jednak inna od wszystkich. Mam bardzo podobną torbę. :)
    nothinghappenswith.blogspot.com zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna torebka :3 Ja kupiłam w sumie fajną czapkę i komin w sinsay'u
    Obserwuję i liczę na rewanżyk :) zapraszam do mnie http://limonkaaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne rzeczy, bardzo podoba mi się torebka :) Z radością dołączam do grona Twoich obserwatorów :)
    Księżycova

    OdpowiedzUsuń
  8. Najbardziej spodobała mi się torebka, chyba sama też ją kupię :>

    www.zakazanyx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne rzeczy! Zakochałam sie w koszulce z sową <3

    http://kosmetyczka-usmiechu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładna torba, mam dosyć podobną,ale już dawno kupiłam. W ostatnim czasie kupiłam botki i torbę z frędzlami, no i moje adidasy! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo podoba mi się ta torebka, chociaż wydaje mi się bardzo mała i najpewniej do niczego by mi się nie przydała, niestety ja muszę mieć ze sobą całe centrum dowodzenia...a i cena taka...duża trochę...

    http://katdewolf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczne zakupy :D
    http://anuusiaaak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta bluzka z sową jest śliczna :))

    zznosemwksiazkach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Subscribe