Lakiery hybrydowe Pierre rene

12:14

Cześć Wszystkim!
Przychodzę dziś do Was z recenzją lakierów hybrydowych z Pierre rene.
Zakupiłam 3 lakiery.Kosztowały one około 30zł w drogerii laboo.Miałam mały problem jakie kolory wybrać,bo było ich dość sporo,ale w końcu wybrałam 3.Pomalowałam,ponosiłam...i teraz Wam trochę opowiem o nich.


Na początku zacznę może od wyglądu z zewnątrz.Buteleczka jest jak najbardziej na plus.Minusem są kolory na buteleczkach,ponieważ mają się nijak do koloru na wzorniku.Nawet Pani w drogerii mówiła,że mam sie sugerować kolorami na wzorniku a nie na butelce,bo dużo się różnią od siebie i to jest prawda.


Ja kupiłam 08 FUCHSIA,24 LIGHT ORCHID I 23 MAUVE NUDE.
Kolorki są piękne jednak problem jest już przy nakładaniu.
Wiadomo:nakładacie baze i lakier...ale ten lakier słabo sie nakłada,naprawdę słabo.Nie wiem,może to jest wina tego,że baze mam z innej firmy i to może dlatego,ale i tak rozczarowałam się tymi lakierami.Każdy z kolorków trzeba nałożyć conajmniej 3 razy,chociaż jeszcze widać prześwity.Nr 23 maluję Mamię i spokojnie 3 warstwy starczą.Nr 24-z nim jest dużo zabawy,bo trzeba dużo warstw.Nr 08 też potrzebuję dużej ilości warstw,ale przy nakładaniu pojawiają się...jakby to powiedzieć...coś w stylu pęcherzyków,które potem rozlewają się i nie wygląda zbyt ładnie,ale po dołożeniu kolejnych warstw jest już dobrze i nic nie widać.


Nr  08 FUCHSIA i 24 LIGHT ORCHID prezentują się na paznokciach tak. Kolory są ładne,ale przy nakładaniu trzeba sie namęczyć żeby efekt był taki jak wyżej.Jak dla mnie są one za bardzo wodniste.
                                                     Malując paznokieć mam wrażenie jakbym nakładała wode z dodatkiem barwnika.



Plusy:
*ładna buteleczka
*śliczne kolorki
*dość długo sie utrzymuję
*nie odpryskuję


Minusy:
*kolor na butelce ma sie nijak do koloru na wzorniku
*bardzo wodniste
*trzeba nałożyć dużo warstw
*w trakcie malowania pojawiają sie pęcherzyki,kropeczki
To by było na tyle.Może macie inne zdanie o tych lakierach?
Bo ja mam mieszane uczucia co do nich.Pozdrawiam. ;* 
.
.
.
.

You Might Also Like

13 komentarze

  1. Kurczę jak za 30zł i takie problemy to troche dużo ;/ ale kolorki fajne.

    http://feather92.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba tym razem zamiast po Semilac sięgnę po Pierre Rene :)

    Zapraszam do mnie :D
    http://fashion-is-colorful.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten nude mi się bardzo podoba <3

    Zapraszam!
    Gabrielle->Klik!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. szkoda, że trzeba nałożyć dużo warstw :( Przy zakupie lakierów i zwykłych i hybrydowych szczególnie zwracam uwagę na to żeby miały dobre krycie. Kolorki śliczne :) Szczególnie ten nude :))

    http://wazkowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Co prawda hybryd nigdy nie nosiłam, tak o wielu produktach słyszałam, ale, że Pierre Rene wypuściło takie cuda to nie. :D

    W wolnej chwili zapraszam do siebie:
    www.nkfn.pl - KLIK
    FB || INSTAGRAM ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. hybryd tej firmy nie miałam, ale polecam semilac z całego serduszka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow nie wiedziałam, że Pierre Rene ma w swojej ofercie hybrydy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda że tak dużo warstw trzeba ich nałożyć. Przy bardzo jasnych kolorach może być to uciążliwe :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne paznokcie :)

    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Też kupiłam lakiery z Pierre Rene i zamierzam niedługo przetestować:) mam nadzieje że się sprawdzą:)

    OdpowiedzUsuń

Subscribe