Ulubieńcy lutego

09:44

Cześć Wszystkim!
Po dłuższej przerwie spowodowaną szkołą,przychodzę dziś do Was z moimi ulubieńcami miesiąca-LUTEGO.Nie robiłam ulubieńców stycznia,ponieważ nie było ich dużo a przez spory natłok nauki nie miałam czasu żeby zabrać się za pisanie posta. A więc przedstawię Wam moich ulubieńców lutego.


W lutym moim numerem jeden była paleta do konturowania twarzy z WIBO.


 Znajduję się oczywiście bronzer,rozświetlacz i róż. 


Następnym ulubieńcem jest paletka cieni z Makeup Revolution ICONIC 3.
Paletka jest świetna.Co najważniejsze cienie nie osypują się i nie zostają grudki na powiekach.



Kolejną rzeczą jest tusz do rzęs z Bourjois. Dobrze rozczesuję i nie skleja.



Pomadka i konturówka do ust z WIBO,nr 4.


Lakier do paznokci Sally Hansen. 610 Red Zin.


Lakier do paznokci Golden Rose 59.

.
.
.
A jak u Was z ulubieńcami? Macie jakieś numery 1? 
.
.
.
.



You Might Also Like

24 komentarze

  1. Świetne kosmetyki, super blog obserwuje i pozdrawiam :)

    http://wiktorialenik.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe kosmetyki! ♥

    Pozdrawiam :*
    CrazyTusiaBlog

    OdpowiedzUsuń
  3. Konturówka ma śliczny kolor!♥♥
    Ogólnie nie znam produktów bo zanim coś przeczytam moja siostra to zabiera... :)
    Ciekawy post!
    Czekam na ich więcej :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam jeszcze żadnego z tych produktów ale bardzo zainteresowała mnie ta paletka z Revolution. Fajna jest? :)

    http://paulinanowaczyk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest świetna. Dużym plusem jest to że nie nie osypuję się ani nie powstają grudki. Poprzednie cienie,które miałam właśnie takie były i nie uzywałam ich za często a po te z Revolution sięgam z wielką przyjemnościa ;) Paletka ma świetne kolory,które każdej Dziewczynie na pewno przypadną do gustu.

      Usuń
  5. Uwielbiam kosmetyki MUR ;) Są dość dobre za niewielką cenę ;) również je polecam

    Również obserwuję ;) czekam na więcej postów ;)

    Buziaki;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Paletka z Wibo to mój numer 1 w ostatnim czasie, tak jak większość produktów ich firmy z reszta :) lakiery GR uwielbiam, tak samo jak kosmetyki MUR :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Paletkę do konturowania Wibo mam i bardzo lubię ;)

    http://juicy-raspberry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Te paletki z MR są bardzo dobre jak na tę półkę :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow te paletki są cudowne!:))

    Zapraszam do obserwacji naszego bloga !:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super kosmetyki!
    Zapraszam Photographyislikedrug.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczny kolor kredki i szminki! I chciałabym kiedyś spróbować tej paletki z cieniami :)
    http://tenebrisriddle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. genialna paletka !!! świetny post i śliczny wygląd bloga :) tej szminki uzywam i jest świetna !

    OdpowiedzUsuń
  13. Mega ma kolory ta paletka ! Bardzo fajni ulubieńcy :) Pozdrawiam ;) lifeblondes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Paletkę z cieniami widziałam już na jakimś blogu i coraz bardziej mnie kusi. Chociaż jeszcze chwilkę będę musiała zostać wierna Inglotowi.
    A mam pytanie, odnośnie paletki do konturowania WIBO. Jaka cena? Mam róż i bronzer jakiś noname i szukam czegoś fajnego, w zasadzie to z taką paletką miała bym spokój, żeby każdy kosmetyk mieć osobno.
    Pozdrawiam, T (http://queenoftrolls.blogspot.com/2016/03/oo5-miniatura-1.html)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie pamiętam dokładnej ceny,ale coś około 20 zł ;)

      Usuń
  15. Miałam lakier z tej serii co ten na ostatnim zdjęciu i był znakomity. Już pierwsza warstwa świetnie kryła. Co do paletki sama muszę sobie taką sprawić i przy okazji kupię mojej przyjaciółce na urodziny.
    Pozdrawiam :) Kamila Mizera blog klik

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawi ulubieńczy, jestem totalnie zachwycona pomadką i konturówką z WIBO! *,*

    julia-skorupka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Super blog i post!
    Zapraszam do mnie:
    http://myteensweetlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Czaję się na paletę od Wibo już jakiś czas, a ten kolor od Golden Rose - kobaltowy - cudowny!
    www.blackarrotmakeup.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam tę samą paletkę z cieniami, jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  20. Paletka najlepsza!

    a tymczasem zapraszam na mój, nieco inny blog :) ------> itsmeandthis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Subscribe