Pomysły na paznokcie cz. 1

10:39

Cześć Wszystkim!
Dziś przychodzę do Was z pomysłami jak można pomalować paznokcie.
Od zawsze lubiłam 'bawić się' paznokciami,na początku nie wychodziło mi to za dobrze,ale nabrałam już wprawy.


Pokaże Wam parę moich pomysłów jak ja malowałam i ozdabiałam paznokcie.
Większość zdjęć jest oczywiście z mojego instagrama.
Pod każdym zdjęciem napiszę jakich lakierów użyłam.

To są chyba jedne z pierwszych gdzie dopiero się uczyłam.
Patrząc na to zdjęcie jak wyglądają te paznokcie...to mnie przeraża.

GOLDEN ROSE RICH KOLOR NR 35
RIMMEL 703 WHITE HOT LOVE
 GOLDEN  ROSE JOLLY JEWELS NAIL LACQUER NR 123

~~~~~~

Tu paznokcie są zwyczajnie pomalowane,bez żadnych wzorków.

GOLDEN ROSE RICH COLOR NR 59
RIMMEL 860 BESTIVAL BLUE

~~~~~~

Krzywe wzorki-ale co tam,ważne że są.

SALLY HANSEN 610 RED ZIN
 RIMMEL 703 WHITE HOT LOVE

~~~~~~


GOLDEN ROSE RICH COLOR NR 60
LOREAL NR 851
MAYBELLINE COLORAMA BE BRILLIANT NR 421

~~~~~~


RIMMEL 315 QUEEN OF TARTS
RIMMEL 703 WHITE HOT LOVE
GOLDEN ROSE RICH COLOR NR 35
LOVELY TOP JEWELS

~~~~~~


GOLDEN ROSE RICH COLOR NR 35
GOLDEN ROSE RICH COLOR NR 59
RIMMEL 703 WHITE HOT LOVE
MAYBELLINE COLORAMA BE BRILLIANT NR 420

~~~~~~


GOLDEN ROSE RICH COLOR NR 59
RIMMEL 860 BESTIVAL BLUE
RIMMEL 703 WHITE HOT LOVE
MAYBELLINE COLORAMA BE BRILLIANT NR 420
~~~~~~


GOLDEN ROSE RICH COLOR NR 59
RIMMEL 860 BESTIVAL BLUE
MAYBELLINE COLORAMA BE BRILLIANT NR 420
~~~~~~


RIMMEL 315 QUEEN OF TARTS
RIMMEL 703 WHITE HOT LOVE

~~~~~~


SEMILAC 035 BRIGHT LAVENDER
C&C NAILS 2951

~~~~~~


GOLDEN ROSE RICH COLOR NR 35
GOLDEN ROSE RICH COLOR NR 103

~~~~~~ 

Wszystkie lakiery,które użyłam:


.
.
.
.
Które najbardziej Wam się podobają ?
.
.
.
Jeśli jesteście ciekawi jak jeszcze można malować i ozdabiać paznokcie to zapraszam na mojego instagrama. -----> @xevelynxo



You Might Also Like

11 komentarze

  1. czerwone z serduszkiem ładne :)
    kiedyś rowniez kombinowałam, teraz tylko hybryda :)
    zapraszam do mnie kochana! obserwuje czekam na ciebie u mnie :)
    p.s konkurs u mnie na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny pomysł - najbardziej podobają mi się czerwone z serduszkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialne pomysły! Ja muszę w końcu zadbać o swoje paznokcie :D
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne pomysły! Mi najbardziej spodobały się ostatnie wzorki na paznokciach <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi podobają się paznokcie nr 8 :) Ale ogólnie bardzo fajne pomysły masz :) sama lubię bawić się paznokciami ale raczej nie swoimi :)
    mlodamamakacpra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. te pierwsze mi sie najbrdziej podobaja i nawet mam takie lakiery! chyba skorzystam z Twojego pomyslu :D
    olabrzeska.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeju bajeczne, i chyba najbardziej podobają się 6 i 8 :)
    Pozdrawiam!

    VIOLAANDKASIA.BLOGSPOT.COM - klik! :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatni pomysł bardzo mi się spodobał *-*


    Pozdrawiam.
    http://angelikabien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale piękny kształt paznokci! ♥
    6 mega! I z serduszkiem też super :)

    Obserwuję, bo czuję że zagoszczę tu na dłuzej!
    Zapraszam, xaniell.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne, na pewno wykorzystam pomysly *.*

    http://izaaana.blogspot.com/?m=0

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnie podobają się najbardziej te pierwsze! :)
    Pozdrawiam,
    http://mammotylki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Subscribe