Moja kolekcja pomadek

10:20

Cześć Wszystkim.
Ten wpis miał pojawić się dawno,ale nie miałam czasu żeby doprowadzić go do porządku.
Mowa o moich pomadkach,które posiadam.Trochę się ich uzbierało,nawet nie wiem kiedy.Nie przepadałam nigdy za pomadkami,oczywiście jakąś w torebce zawsze miałam,ale to były zwykłe,bezbarwne. Nie lubiłam eksponować swoich ust.



Pierwsza i zdecydowanie moja ulubiona pomadka to GOLDEN ROSE MATTE LIPSTICK CRAYON NR 12. Kolor jest świetny,usta nie są suche i długo sie utrzymuje.



Drugą jest pomadka z WIBO MILLION DOLLAR LIPS NR 2 z formułą długotrwałą do 4 godzin.
Tą pomadkę otrzymałam w walentynkowym JOYBOX.Nie byłam przekonana co do odcienia,ale po czasie przekonałam się.Jeśli chodzi o utrzymywanie się na ustach to...rewelacja.Utrzymuje się naprawdę pare godzin i z trudnością jest ją zmyć.



Następna rzecz to nie jest pomadka a raczej błyszczyk. Ja nigdy nie lubiłam błyszczyków i chyba nie przekonam sie do nich nigdy.Tym poniżej maluje jak mam suche usta,na większe wyjścia odpada.



Kolejna jest pomadka z MAYBELLINE SENSATIONAL 148 SUMMER PINK.Uwielbiam ten kolorek,mimo że nie utrzymuję się zbyt długo na ustach.



Druga pomadka z firmy WIBO i konturówka do ust nr 4.Szukałam typowej pomadki o kolorze nude aż w końcu trafiłam na nią.



Tą pomadkę kupiłam stosunkowo niedawno.Jest ona z CATRICE ultimate shine gel colour 060 Don't Pink And Drive.Kolor jest ładny.Myślałam,że będzie bardziej wyrazisty,ale gdy pomaluję się nią usta to jest praktycznie nie widoczna.



Kolejna pomadka jest z MISS SPORTY 101 My Adorable Nude.Ma piękny nudziakowy kolor.



I ostatnia jest błyszczykowa pomadka do ust 07. Utrzymuję się krótko,ale kolor jest piękny.


Tak prezentują sie wszystkie kolory.

.
.
.
.
Jakie inne pomadki do ust polecacie? 
.
.
.




You Might Also Like

9 komentarze

  1. Ja polecam jeszcze matowy błyszczyk z Lovely Long Lasting, ten to na ustach trzyma się calutki dzień i nie ma opcji żeby zbyć go bez uzycia płynu do demakijażu, dla mnie jest idealny na większe wyjścia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. strasznie fajna kolorystyka, mam bardzo podobne, chociaż mocniej w brudne róże idę. ;) z Wibo z Milion Dollar mam słynną już 1 i faktycznie jest genialna. ;) z kredek od GR mam 8,10 i 13 i wszystkie uwielbiam, chociaż tak na codzienne używanie najlepiej prezentuje się 10. ;) płynne jakoś do mnie nie przemawiają z tej firmy, aczkolwiek mam dwie. ;)
    a z błyszczyków ostatnio moim faworytem jest Oh my gloss od Rimmela, fantastycznie się trzyma i fajnie nawilża. ;)
    pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja w swojej kolekcji mam ok.40 pomadek i najbardziej lubię matową pomadkę z Sephory, kredkę Lovely oraz Color Rush z Rummela:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja w swojej kolekcji mam ok.40 pomadek i najbardziej lubię matową pomadkę z Sephory, kredkę Lovely oraz Color Rush z Rummela:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Całkiem spory zbiór - mój jest skromny. Podobają mi się bardzo róże;)

    OdpowiedzUsuń
  6. No nieźle, masz ich troszkę ♥ U mnie ciężko jest trafić z kolorem, dlatego nie mogłabym się pochwalić swoją ilością, więcej mam balsamów do ust, haha!
    http://iam-wiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. super kolekcja, moja jest malutka z porównaniem twojej :D.
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta pomadka z Golden Rose wydaje się świetna! :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  9. ja w sumie mam sporo pomadek, ale bardzo rzadko maluję usta.. chociaż ostatnio się nawet poprawiłam i zaczęłam je zużywać :D

    OdpowiedzUsuń

Subscribe