Manicure I Krok po kroku

11:42

Cześć Wszystkim!
Jak Wam minęły ostatnie tygodnie? Powiem Wam,że mi ciężko. Zbliża się sesja i nauki jest bardzo dużo,dlatego troche mnie tu nie było. Już na wstępię piszę,że posty nie będą teraz pojawiać się zbyt często. W wersji roboczej mam dużo postów,ale jakoś nie jestem w 100% z nich zadowona żeby opublikować,ale dziś postanowiłam,żę skoro już dość długo mnie tu nie było to wezmę się chociaż za jeden post,który będzie mnie zadawalał a przy okazji i Was. W dzisiejszym poście przedstawię Wam jak ja maluję paznokcie i taką małą propozycję jak można ozdobić te paznokcie. A więc zapraszam!



Najpierw trzeba oczywiście zmyć stary lakier.




Następnię skrócić trochę paznokcie.Przeważnie robiłam to pilnikiem,ale teraz miałam tak długie paznokcie,że postanowiłam że zrobię to obcinaczem do paznokci.



No i nadszedł czas,jak dla mnie,na najważniejsze czyli nadanie kształtu paznokciom,usunięcie skórek i wygładzenie płytki paznokcia.
Używam do tego pilnika,radełka do skórek i polerki.



Żeby jeszcze bardziej nadać kształt jaki ja bym chciała używam takiego zestawu do manicure
(jakby frezarka). Używam 4 elementu od lewej,aby delikatnie ukształtować paznokcie.



Przemywam cleanerem.




Paznokcie są gotowe do malowania. 
Użyłam:

RIMMEL 703 WHITE HOT LOVE
MISS SPORTY LASTING COLOR GEL SHINE 5334
MISS SPORTY BAZA I TOP
WIBO GEL LIKE TOP COAT



Najpierw nakładam baze z miss sporty,nastepnie maluję paznokcie dwoma kolorami (2 warstwy).


Mamy już nałożone 2 warstwy,więc można przejść do wzorków.
Użyłam najcieńszego pędzelka jaki posiadałam w moim zestawie.



Wzorki po nie krótkim czasie zostały namalowane.
Trochę odczekałam,aż wyschną i nałożyłam top (WIBO GEL LIKE TOP COAT).



Tak prezentuję się efekt końcowy.
Na skórki dałam jeszcze olejek żeby je odżywić.

.
.
.
.
I jak Wam się podoba? Może być czy nie za bardzo?
Lubicie takie ozdabianie czy może bardziej skromnie pomalowane paznokcie?
.
.
.
Jeśli jesteście ciekawi jak jeszcze można pomalować paznokcie zapraszam do poprzedniego postu.
----------------> Pomysły na paznokcie <-----------------
.
.
A jeśli chcecie być na bierząco z moimi pomysłami zapraszam na INSTAGRAM.


You Might Also Like

3 komentarze

  1. Świetny post widać że włożyłaś w niego dużo pracy <3
    Śliczny wygląd bloga :* Takich blogów, jak Twój powinno być więcej
    Czekam na kolejny wpis <3 Pozdrawiam cieplutko


    Zapraszam na konkurs do wygrania Kylie Jenner Lip Kit
    Mój blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiękne paznokcie! ja chyba nie mam tyle cierpliwości do swoich :(
    ❤ blog

    OdpowiedzUsuń

Subscribe