50 faktów o mnie

05:27

Cześć Wszystkim! :)
Postanowiłam,że najwyższy czas aby poznać sie lepiej.
Pewnie znacie TAG 50 faktów o mnie,który krąży po interecie,więc zapraszam Was na '50 facts about me'.



1.Mam na imie Ewelina.Nie mam drugiego imienia.
2.Uwielbiam sklepy papiernicze.
3.Jako małe dziecko byłam strasznie ciekawa nowych rzeczy,dlatego mam małą blize na twarzy od naprawiania roweru z Tata.
4.Wole schody niż windy.
5.Studiuje kosmetologię.
5.Nie lubie się spóźniać i staram sie być zawsze punktualna.Cenie to również u innych ludzi.
6.Łatwo mnie zdenerwować.
7.Jestem strasznym śpiochem.Mogłabym spać całymi dniami.
8.Nikt z moich znajomych nie wie,że prowadzę bloga.Nawet mój Chłopak nie wie.
9.Boję się pająków i innych małych stworzeń.Brzydzę się koników polnych.
10.Marzę o własnym salonie kosmetycznym.
11.Chcę nauczyć sie jeździć na nartach.
12.Jestem strasznym leniem.
13.Nie lubie prasować.
14.Chciałabym chodzić na naukę tańca.(Kiedyś chodziłam,ale zrezygnowałam).
15.Móimi ulubionymi kolorami są fioletowy i zielony.
16.Chcę wyjechać do Paryża i Wielkiej Brytanii.
17.Zawsze mi zimno.
18.Robie masę zdjęć.
19.Kocham biżuterię.
20.Uwielbiam arbuzy.
21.Mam straszne kompleksy co do swojego wyglądu.
22.Jestem uzależniona od lakierów.
23.Mam prawo jazdy.Zdałam za pierwszym razem.
24.Nie ufam ludziom,dlatego że kiedyś zawiodłam sie na bliskich osobach.
25.Nie lubię tłumów.
26.Jestem zakupocholiczką.
27.Kiedy byłam mniejsza interesiwałam sie dekorowaniem wnętrz.
28.Staram sie ograniczać słodycze.
29.Kocham psy.
30.Piję tylko wodę.
31.Lubię mieć wszystko zaplanowane.
32.Lubię ćwiczyć.
33.Mój naturalny kolor włosów to ciemny blond.
34.Mówię sama do siebie,nawet bardzo często.
35.Nie wyobrażam sobie życia bez muzyki.
36.Bez makijażu nie wyjdę z domu.
37.Szybko sie zniechęcam.
38.Nie umiem pływać.
39.Nie znoszę gdy Chłopak chodzi w dresach...
40.Zawsze słucham muzyki przed snem.
41.Kiedyś byłam bardzo,ale to bardzo nieśmiała.Z czasem to się zmieniło.
42.Wolę tramki niż szpilki.
43.Nie palę i nigdy nie paliłam.
44.Nie znosze zapachu papierosów.
45.Jestem praworęczna.
46.Lubie pikantne potrawy.
47.Mam dobry kontakt z Mamą.
48.Nie lubie rodzynek.Gdy są w cieście wyjmuje je,albo po prostu nie jem tego ciasta.
49.Miałam kiedyś bloga,ale jakoś nie było weny żeby go prowadzić.
50.Lubię czasem pobyć sama.


Myślałam,że nie dam rady napisać te 50 faktów o mnie,ale poradziłam sobie bez większych problemów.Mam nadzieję,że poznaliście mnie trochę lepiej.
Czy coś pokrywa sie z faktami o Was? :)



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Buziaki! :*

You Might Also Like

3 komentarze

  1. OJ, prawda, strasznie dużo tych faktów, ale każdy jest bardzo ciekawy! :D
    julia-skorupka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. tak przeczytalam te wszystkie Twoje fakty to jakies 80% idealnie pasuje tez do mnie :) pozdrawiam, emandbe ❤️

    OdpowiedzUsuń
  3. Nauka tańca i mnie by sie przydała :)

    OdpowiedzUsuń

Subscribe