Prezent dla Niego/dla Niej ?

11:52

Cześć Wszystkim!
Długo tu nic nie było,bo większość czasu zajęła mi szkoła i pierwsze zaliczenia,ale już teraz wracam z nowym i dość odmiennym postem.Mianowicie ten post będzie jak widać po tytule 'Prezent dla Niego/dla Niej'.Ostatnio z moim Chłopakiem obchodziłam rocznicę,więc postanowiłam,że zamiast coś tam kupować co i tak by się nie przydało albo by sie po prostu nie spodobało to stwierdziłam,że zrobię coś od siebie.Jestem taką osobą,która lubi coś dać od siebie,zrobić coś własnoręcznie,więc zrobiłam takie oto pudełeczko,które Wam zaraz przedstawię.



Pudełko wygląda tak.


W środku pudełka znajdują się karteczki na których jest napisane 'Kocham Cię,bo...' i 365 powodów za co się kocha.Nie podam Wam tych powodów,bo to jest każdego prywatna sprawa.Ale jak byście bardzo chcieli to mogę napisać.




Karteczki są zawiązane wstążkami czerwonymi,fioletowymi i czerwoną nitką.


W środku znajdują się również cukierki.






A po przeczytaniu wszystkich karteczek znajduję się tekst taki jak widać na zdjęciu.



~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Buziaki! :**

You Might Also Like

4 komentarze

  1. słodkie to pudełeczko , nie wpadłabym na taki pomysł a twój jest mega kreatywny :) Ogólnie podoba mi się to w jaki sposób piszesz :) Zostaje na dłużej , dołączam do grona obserwatorów :)
    Zapraszam do siebie , może coś Ci się spodoba :) orchixn.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo oryginalny pomysł !
    Aż mi się spodobał ♥
    http://dear-victoriaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł dla par, w sumie też dla przyjaciół :)
    Pozdrawiam :) Different Diamond klik

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny pomysł z którego na pewno skorzystam, ale zamiast karteczek 'kocham Cie, bo.." napiszę motywacje i miłe słowa na każdy dzień w roku dla przyjaciółki ♥ :)
    zapraszam serdecznie http://empaula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Subscribe