Nowości kosmetyczne

05:13

Cześć Wszystkim!
Przychodzę dzisiaj do Was z nowościami kosmetycznymi, które udało mi się zdobyć w ostatnim czasie. Nie jest może ich dużo, ale postanowiłam, że podzielę się z Wami co kupiłam w ostatnich tygodniach. Może coś Wam się spodoba i również kupicie.
A więc zaczynamy.







Pierwszą rzeczą jest pewnie dobrze Wam znany Beauty Blender.
Nie byłam przekonana do tego, ale postanowiłam kupić i przetestować jak to działa i powiem Wam, że byłam zaskoczona pozytywnie. Wcześniej sądziłam,że ta gąbeczka nie rozprowadzi podkładu dokładnie, ale jednak wyszło na to, że się myliłam. Rozprowadza podkład bardzo dobrze.
Ja mam koloru różowego, zbytnio tego koloru nie lubie, ale tylko taki był dostępny w drogerii.


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Drugą rzeczą jest tusz do rzęs.
Bourjois Paris Volume Glamour Ultra Black Mascara.
Tusz jest na prawdę świetny. Nie skleja rzęs, świetnie rozczesuje rzęsy i nie osypije się.

Cena: 30-40 zł

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Teraz przejdziemy do lakierów do paznokci.


1.Maybelline New York COLORAMA Bebrilliant nr 420



2.Maybelline New York COLORAMA Bebrilliant nr 421



Cena: 5 zł
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

3.Golden Rose RICH COLOR nr 35



4.Golden Rose RICH COLOR nr 05



5.Golden Rose RICH COLOR nr 103



Cena: 5,50 zł

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 A Wam co udało się ostatnio zdobyć ?

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Buziakii :**



You Might Also Like

8 komentarze

  1. Widzę, że zakupy Ci się udały :)
    Super te lakiery z Golden Rose!

    http://onelife-onesize.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję ślicznie za komentarz :)
    bardzo przyjemnie tu u Ciebie :)
    świetne nowości! najbardziej ciekawi mnie Beauty Blender :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To jest niby niewiele? Proszę Cię, lakierów w tej chwili masz tyle, co ja po pół roku kupowania, haha. Ale ten niebieski, który masz na paznokciach na zdjęciach, jest absolutnie kapitalny.

    http://katdewolf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. chętnie bym wypróbowała tej gąbeczki do podkładu, pewnie jest bardzo wygodna :)
    /Liseł
    NASZ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne lakiery ;) Mam taki sam czarny jak ty i uważam że jest świetny!

    http://wiktoria-oliwia.blogspot.com/ skomentujesz?

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę, że lakierowe szaleństwo! Jestem ciekawa tego tuszu do rzęs. :)
    http://nothinghappenswith.blogspot.com/2015/12/julmas.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne lakiery, ale najbardziej pokochałam Twoje pazurki ♥
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń

Subscribe