Perfecta beauty I Oczyszczanie

12:04

Cześć Wszystkim!
Po dłuższej przerwię wracam do Was ze zdwojoną siłą i nowymi pomysłami.
Dziś przedstawię Wam moją opinię na temat żelu myjącego z perfecty.Wszyscy wiemy,że oczyszczanie twarzy szczególnie po demakijażu jest dla Nas ważne,dlatego postanowiłam wypróbować kosmetyki tego typu. Dość długi czas temu zamówiłam pudełko z joybox i tam właśnie był żel myjący z perfecty.Jęsli nie widzieliście posta o tym pudełku to zapraszam tu.
Czy żel jest przeciętny,dobry czy świetny? Dowiecie się z mojej opinii.Zapraszam.


OD PRODUCENTA.

SKŁADNIKI AKTYWNE:
LAPIS LAZULI-bogactwo minerałów:krzemu,wapnia i magnezu dla skutecznej i dobroczynnej pielęgnacji skóry.
MINERAŁY MORSKIE*LILA WODNA*MIKROGRANULKI

DZIAŁANIE:
*dokładnie usuwa makijaż i zanieczyszczenia
*skutecznie wygładza powierzchnię skóry praz odblokowuje pory
*redukuje nadmiar sebum i zapobiega błyszczeniu sie skóry
*dodaje energii i witalności



Moja opinia.
Czy zgadzam się z opisem producenta?Jak  najbardziej.Żel jest naprawdę świetny. Wszystkie działania,które są wypisane wyżej zgadzają się w 100%. Szczególnie jestem zadowolona z tego,że idealnie wygładza skórę i sprawia,że nie błyszczy się.Już po jednym użyciu zauważyłam różnice-jaką twarz miałam przed a jaką po.Skóra po tym nie jest zaczerwieniona,bo mikrogranulki są tak małe,że nie podrażniają naszej twarzy.Skończył mi się ten produkt,ale z pewnościa zakupię go w niedługim czasie.Jak najbardziej polecam Wam ten żel.Jest naprawdę świetny.
Używacie kosmetyków z Perfecty czy raczej omijacie je na półkach?
Jeśli korzystacie z nich to jakie polecacie najbardziej?
.
.
.
.


You Might Also Like

1 komentarze

  1. Na mnie Perfecta nie działa, zdecydowanie do pielęgnacji wolę kosmetyki apteczne jak Mincer Pharma :)
    Buziaki kochana,
    http://loveshinny.pl

    OdpowiedzUsuń

Subscribe