Lakieromania

04:36

Cześć Wszystkim! ;)
Jak Wam minął ostatni tydzień?Mam nadzieję,że dobrze.
A teraz przechodzimy do tematu tego posta,czyli mojego największego nałogu-lakierów do paznokci.
Wiekszość Dziewczyn zapewne tak ma,że nie wyjdzie z domu gdy nie ma pomalowanych paznokci.
Oczywiście nie zawsze,bo zwykłe wyjście do sklepu po codzienne zakupy do tego niekoniecznie sie zalicza(w moim przypadku).Ale już gdy w grę wchodzą dłuższe zakupy typu ubrania itp. lub jakaś impreza no to paznokcie muszą być na błysk.Nawet gdy dowiem sie pare minut przed tym,że mam gdzieś jechać czy iść to zaraz lakier do ręki i maluje.

Przedstawie Wam jakie posiadam lakiery w mojej 'kolekcji'.



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Miałam jeszcze więcej lakierów,no ale trzeba było zrobić drobne porządki.


PS.A jak jest z Waszymi nałogami kosmetycznymi?Macie tak samo jak ja czy zupełnie odwrotnie?
Czekam na Wasze komentarze a teraz uciekam.


Buziaki! :**








You Might Also Like

0 komentarze

Subscribe