Pomysły na paznokcie cz.2

11:44

Cześć Wszystkim!
Nie wiem jak dziś u Was z pogodą,ale u mnie jest pieknie. Świeci słońce,aż chce się żyć,dlatego postanowiłam napisać dla Was nowego posta. Skoro wiosna za oknem,to pewnie większość z Was zastanawia się 'jak pomalować paznokcie?' Otóż pokaże przykładowe pomysły,które mogą się spodobać,ale nie muszą.




Z góry mówię,że jestem typowym samoukiem,więc parfekcji w malowaniu nie mam.

1.


*RIMMEL 703 WHITE HOT LOVE
*MISS SPORTY 390
*MISS SPORTY 062


2.


*RIMMEL 703 WHITE HOT LOVE
*MISS SPORTY 150
*GOLDEN ROSE RICH COLOR 35


3.


*RIMMEL 703 WHITE HOT LOVE
*MISS SPORTY 200
*MISS SPORTY 010


4.


*RIMMEL 703 WHITE HOT LOVE
*MISS SPORTY 150
*ASTOR PERFECT STAY GEL COLOR 004PINK SUNSET
*NAKLEJKI WODNE 074


5.


*RIMMEL 703 WHITE HOT LOVE
*MISS SPORTY 390
*OZDOBY


6.


*MISS SPORTY 200
*MISS SPORTY 010
*NAKLEJKI NA PAZNOKCIE


7.


*GOLDEN ROSE RICH COLOR 11
*NAKLEJKI NA PAZNOKCIE


8.



9.



10.

Lakiery te same co wyżej.


11.


*NeoNail Light Lavender 3193-1
*Naklejki wodne
.
.
.
.
.

I to by było na tyle.Wpadło Wam coś w oko?Które najbardziej Wam się podobają?
Lubicie szaleństwo na paznokciach czy może stonowane,spokojne kolory bez żadnych wzorków?
.
.
.
.

You Might Also Like

5 komentarze

  1. Ale super te z mietowym! Gdybym ja taie cudne wzorki robila to ohh! a Ty uwazasz sie za "samouka" :P To ja jestem z pewnoscia beznadziejna w tym haha! Super post!:))
    http://wiktoria-kozlowicz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne pomysły:) Moim faworytem są te spod numerku 9:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pastelowe z różą podbiły moje serce! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń

Subscribe